Σε ποιά αγκαλιά κοιμάσαι;

Αποτέλεσμα εικόνας για Σε ποιά αγκαλιά κοιμάσαι;

Βυθισμένος μες στις σκέψεις μου κι απόψε
πάει καιρός που έχεις φύγει μακριά μου,
όμως εγώ σε νοιώθω δίπλα μου, κοντά μου,
τον γόρδιο δεσμό που μας ενώνει έλα κόψε.

Έφυγες δίχως να μου πεις μια καληνύχτα
χάθηκες δίχως κάποιο λόγο να μου πεις,
εσύ που έλεγες μακριά μου πως δεν ζεις,
σε ποιά αγκαλιά κοιμάσαι αυτή τη νύχτα;

Δεν σου ζητώ σ’ εμένα πίσω να γυρίσεις,
ούτε και πάλι στη ζωή μου εσύ να μπείς,
αυτό που θέλω είναι να έρθεις και να πεις,
το λόγο που σε έκανε μόνο να με αφήσεις.

Έφυγες δίχως να μου πεις μια καληνύχτα
χάθηκες δίχως κάποιο λόγο να μου πεις,
εσύ που έλεγες μακριά μου πως δεν ζεις,
σε ποιά αγκαλιά κοιμάσαι αυτή τη νύχτα;

Ύστερα φύγε μακριά, μην νοιώθεις τύψεις,
θα ξεκινήσω πάλι τη ζωή μου απ’ την αρχή
χωρίς βαρύ χειμώνα, πάλι άνοιξη θα ρθει,
και τότε εμένα πια εσύ δεν θα μου λείψεις.

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;