Ηρθες στη ζωή μου...


Φωτοδότης ήλιος ήρθες στα όνειρά μου
κάπου ν'ακουμπήσω ήθελα την καρδιά μου
τις ώρες μου ψηλαφούσα στα σκοτάδια
ήρθες κι έπαψε η ζωή μου να 'ναι άδεια

Η γειτονιά μας γέμισε τραγούδια και φιλιά
κι εγώ άνοιξα διάπλατα ζεστή αγκαλιά
με ρόδα μυρωδάτα έστρωσα τη γη να σε δεχτώ
Πασχαλινός ήρθε ο Απρίλης μα συ δεν είσαι εδώ

Πώς να σου στείλω ένα φιλί, ένα λουλούδι απ'την αυλή
πως να σου στείλω μήνυμα μ'ένα χελιδονάκι
αν το στείλω με τον άνεμο φοβάμαι μη το χάσει
αν το στείλω με χαρταετό δεν ξέρω αν θα φτάσει

Εχω ανοιξιάτικα όνειρα στον κήπο μου θαμμένα
μάτια κόκκινα που κλαίνε αδιάκοπα για σένα
ότι κι αν λένε εγώ θα περιμένω
Ανάσταση πάλι θαρθεί, μαζί για λίγο θα βρεθούμε
θα πάρουμε τις ώρες αγκαλιά, χρόνια παλιά θα θυμηθούμε

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;