Μικρά κι Αγαπησιάρικα!!!

  • Μόνο η αγάπη μας μπορεί καρδιές να χρωματίζει και στης ζωής μας την πληγή χαμόγελα ν' ανθίζει...
  • Άμα θα δεις στο μάγουλο το δάκρυ μου να τρέχει,είναι η πληγή του χωρισμού που γιατρειά δεν έχει.
  • Πάρε την καρδούλα μου για πάντα να την έχεις,είναι καρδιά που σ'αγαπά γι'αυτό να την προσέχεις...
  • Σε κάποιο τοίχο έγραψα με κόκκινο μελάνι πως η καρδιά μου δεν χτυπά αφού εσένα χάνει...μα αν σκεφτείς να ξαναρθείς, δε θα το μετανιώσεις,να ξέρεις πως κατάφερες μία ζωή να σώσεις...
  • Δεν ξέρω πόσο σ'αγαπώ,μέτρο δεν έχει η αγάπη,κι είν'απ'τον ήλιο πιο ψηλά και δεν την φτάνει μάτι.
  • Αγάπη είναι ένας φούρναρης που τις καρδιές μας ψήνει, άλλες τις κάνει κάρβουνο κι άλλες τις ξεροψήνει.
  • Δεν έχω αστέρια να σου δώσω, ούτε φτερά να πας ψηλά, μόνο δυο χέρια να σε κρατήσω και μια καρδιά που σ' αγαπά!!!
  • Aγάπη είναι ν' αγαπάς και να το λες στ' αλήθεια κι όχι να λες το "Σ'αγαπώ" μονάχα από συνήθεια...
  • Σου στέλνω τ'άστρα τ'ουρανού σα χάδι μες στη νύχτα για να σου πω ψιθυριστά,"Μωρό μου, καληνύχτα"!!!
  • Σ αγάπησα ως αγαπά ο ήλιος το φεγγάρι, που μια ζωή του δίνει φως χωρίς ποτέ να πάρει.
  • Εκεί που σβήνουν τα όνειρα και το μυαλό θολώνει,αφήνω την ψυχούλα μου να πάρει το τιμόνι.
  • Με οδηγεί στα χείλη σου,στην τρυφερή αγκαλιά σου κι εκεί κοιμάμαι ήσυχα, με ήχο την καρδιά σου!!!
  • H απουσία σου βροχή που πέφτει λίγη λίγη και γίνεται με τον καιρό θάλασσα και με πνίγει...
  • όσο κι αν είμαστε μακριά πολλά κι αν ειν' τα μίλια ακόμα το αισθάνομαι πως σε φιλώ στα χείλια.
  • Για μένα είσαι η ψυχή, ο ήλιος, το φεγγάρι και δεν θ' αφήσω στη ζωή, εσένα άλλος να πάρει.
  • Μη λες πως δεν ευθύνεσαι για το δικό μου πόνο γιατί η καρδιά μου από καιρό χτυπά για σένα μόνο.
  • Εξήντα χτύπους το λεπτό κάθε καρδιά χτυπάει, μα η δική μου όταν σε δω στους οχτακόσιους πάει.
  • Ερώτησα τη θάλασσα τι είναι η αγάπη κι εκείνη μου απάντησε...έρωτας, πόνος, δακρυ.
  • Όση ώρα είμαστε μαζί, ξεχνώ τα βάσανά μου, γι' αυτό καλή μου κάθισε όσο μπορείς κοντά μου.
  • Τον έρωτα μου έκαψες κι έψαξες να τον θάψεις, μα αυτός σαν σπόρος φύτρωσε, ξανά να τον ανάψεις.
  • Το ξέρεις ότι σ' αγαπώ,μη με ρωτήσεις πόσο, γιατί δεν έχω τη σωστή απάντηση να δώσω.
  • Πολύ ψηλά στον ουρανό φωτίζουνε τ' αστέρια, μα το δικό σου συνεχώς, λάμπει στα δυο μου χέρια.
  • Χωρίς νερό, χωρίς ψωμί και δίχως οξυγόνο, μπορώ και ζω μα να 'σαι εδώ, να σε κοιτάζω μόνο.
  • Θεέ μου και να 'ταν δυνατό δέκα φορές να ζούσα, δέκα φορές πιο δυνατά, εκείνη ν' αγαπούσα.
  • Όπως τα κρίνα του αγρού που τη βροχή ποθούνε,έτσι ποθούν τα μάτια μου, τα μάτια σου να δούνε
  • Γίνε μωρό μου σύννεφο κι εγώ θα γίνω μπόρα, να σμίγουμε στον ουρανό,δέκα φορές την ώρα.
  • Πολλά κομμάτια την καρδιά την έχω καμωμένη, μα 'χω σε μια μελαχρινή την πιο πολύ δοσμένη.
  • Απʼ όλα ταʼ άστρα τ΄ ουρανού ένα είναι που σου μοιάζει, αυτό που βγαίνει την αυγή κι όλα τα σκοτεινιάζει.
  • Τα δυο σου μάτια μοιάζουνε μʼ ένα ζευγάρι άστρα και μου φωτίζουν τη ζωή, αγγελοξελογιάστρα.
  • Και να μαχαιρωθεί το σώμα μου το αίμα που θα χύσει, κάθε σταγόνα θα γενεί καρδιά να σʼ αγαπήσει.
  • Πάρε την καρδιά μου, πάρτηνε, με το δεξί σου χέρι και σφάξε την αλύπητα με δίκοπο μαχαίρι...
  • Δε φτάνει μόνο μια καρδιά,ήθελα να' χω κι άλλη και με τις δυο να σ' αγαπώ και λίγο θα 'ναι πάλι.
  • Δότης θα γίνω της καρδιάς να μη ταφεί στο χώμα, να ζει αυτή να σʼ αγαπά κι ας είναι σε άλλο σώμα.
  • Εσύ μου κάνεις τη ζωή χαρούμενη κι ωραία, εσένα θέλω, αγάπη μου, παντοτινή παρέα.
  • Πιο εύκολο μου φαίνεται τη θάλασσα νʼ αδειάσω, να την πετάξω στη στεριά παρά να σε ξεχάσω.
  • Μη φοβηθείς αν αισθανθείς κάτι στο πρόσωπό σου, η σκέψη μου είναι και ζητά ένα χαμόγελό σου.
  • Συχνά μου φεύγει ο λογισμός και έρχεται μαζί σου και σου κρατάει συντροφιά μην είσαι μοναχή σου.
  • Μ' ένα πιστόλι παίξε με, μη λυπηθείς τις σφαίρες, έτσι κι αλλιώς χωρίς εσέ, είναι νεκρές οι μέρες
  • Παίξε μου χίλιες μαχαιριές μα πόνο δε θα νιώσω, τόσο πολύ που σ' αγαπώ δε θα το μετανιώσω.
  • Είσαι για μένα η χαρά,το νόημα του κόσμου, ζωή δε θέλω ούτε λεπτό, χωρίς εσένα φως μου
  • Θεέ μου κι αν ήταν δυνατό δέκα φορές να ζούσα, δέκα φορές πιο δυνατά εκείνη ν' αγαπούσα .
  • Στην αγκαλιά σου επιθυμώ μια νύχτα να περάσω, να νιώσω την αγάπη σου κι ύστερα να σε χάσω.
  • Δε θέλω να τα ξαναδώ τα μάτια σου κλαμένα, πες μου σε με τον πόνο σου να κλαίω εγώ για σένα .
  • Η σκέψη μου πλημμύρισε,με τη ζεστή αγκαλιά σου, αγάπη με γεμίζουνε τα μάτια τα δικά σου.
  • Αιώνες θα περίμενα,για να 'ρθεις στη ζωή μου,μαζί σου αναστήθηκα, ζωντάνεψε η ψυχή μου.
  • Νιώθω ότι ζω σε όνειρο κι ωραία όλα μου μοιάζουν,χωρίς εσένα οι δρόμοι μου,στο πουθενά με βγάζουν.
  • Όταν δεν είμαστε μαζί, είμαι ένα άδειο σώμα,με στέλνει στον παράδεισο,κάθε φιλί στο στόμα.
  • Αν μ' αγαπάς όμως κι εσύ και μ' έχεις στην καρδιά σου, στ' ορκίζομαι θα πέθαινα,στη θεϊκή αγκαλιά σου.
  • Όταν πέφτουνε αστέρια είναι σαν τα μάτια σου,γιατί η ομορφιά των ματιών σου δεν είναι αυτό που θεέλεις να δείξεις αλλά αυτό που δε μπορείς να κρύψεις!!!
  • Βιαστήκαμε να μεγαλώσουμε,αρπάξαμε το πλέγμα της ζωής, νομίζαμε πως ηταν τριαντάφυλλο και γεμίσαμε τα νιάτα μας πληγές...
  • Άν υπάρχω θα σε θυμάμαι.....Αν χαθώ.....Μη με ξεχνας!!!!
  • Δεν έχω άγκυρα να ρίξω στην αγάπη, ούτε κοχύλια να γεμίσω το βυθό της, έχω καρδιά που 'ναι με όνειρα γεμάτη και δύο μάτια που γυρεύουνε το φως της...
  • Μην με ξεχνάς να μ΄αγαπάς, μη με πετάξεις να με κρατάς, αυτές τις μέρες τις φοβάμαι, αυτές τις νύχτες τις μισώ, το είναι μου όλο σε ψάχνει, μα τώρα εσύ δεν είσαι εδω!!!
  • Έχεις χαθεί σε μια σιωπή που μεγαλώνει τη μοναξιά μου... δε σε θυμήθηκα απλά δε σε ξέχασα, θέλω να σε δω αλλά όχι μόνο στα όνειρά μου!

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;