Γλυκόλογα γεμάτα...Αγάπη!!!

 
Επειδή το φεγγάρι είναι ερωτευμένο μαζί σου έρχεται κάθε βράδυ όταν κοιμάσαι και σε γεμίζει φιλιά. Απόψε αποφάσισα να πάρω τή θέση του. Θα με περιμένεις;

Έχω να σου προτείνω ένα ταξίδι! Προορισμός; Τα άστερια!Μεταφορικό μέσο; Η καρδιά! Οδηγός; Ο έρωτας! Επιβάτες; Εγώ κι Εσύ! Εισιτήρια; Χωρίς επιστροφή! Τι λές;

Σ'αγαπάω για χίλιους απλούς λόγους και τον πιο σημαντικό..επειδή είσαι εσύ! Δε χρειάζεται τίποτα παραπάνω.. Σ'αγαπάω γιατί στα μάτια σου βλέπω αυτό που χρειάζομαι. Γιατί στην αγκαλιά σου αισθάνομαι ασφάλεια. Γιατί το χαμόγελο σου με κάνει χαρούμενο και μου δίνει δύναμη. Σ'αγαπάω γιατι σε σκέφτομαι συνέχεια. Γιατί μου λείπεις και ποτέ δε θα σε έχω όσο θα ήθελα.. Έτσι απλά... Σ'αγαπάω.

Αν άνοιξαν τα όμορφα ματάκια σου, αν χασμουρήθηκαν τα γλυκά χειλάκια σου, αν τεντώθηκε το υπέροχο κορμάκι σου.. τότε μπορώ να σου πώ μια γλυκιά καλημέρα...

Καθώς μετρούσα τα αστέρια ικέτευα να πέσει ένα για να βρω το θάρρος να σου πω πόσο σε θέλω. Αχ πόσο θα ήθελα να έιμασταν μαζί για πάντα!!!

Μερικές φορές οι άγγελοι χάνουν το δρόμο για τον παράδεισο και μένουν στη γη και κάνουν τη ζωή κάποιων παραδεισένια.Γι' αυτό μη φύγεις ποτέ από δω άγγελε μου.

Σου στέλνω τόσα φιλάκια όσα τα αστέρια του ουρανού, μια καληνύχτα τόσο μεγάλη όσο το φεγγάρι και εύχομαι τα όνειρα σου να είναι τόσο γλυκά όσο εσύ.

Ρώτησα ένα λουλούδι, ένα πουλί και έναν άνθρωπο τι είναι η αγάπη και το λουλούδι άνθισε, το πουλί κελάιδησε και ο άνθρωπος δάκρυσε!!!

Η ζωή χωρίς εσένα είναι ένα τίποτα..Θα ήμουν σαν το ψάρι χωρίς νερό..Σαν τη βάρκα χωρίς κουπιά..Σαν την καρδιά χωρίς αίμα.. Σαν εμένα χωρίς εσένα.. Σ'αγαπάω..

Αν αγαπάς κάτι άφησέ το να φύγει αν γυρίσει είναι δικό σου, αν όχι δεν το είχες ποτέ...

Ποτέ μην κλάψεις μπροστά σε καμία δυσκολία που θα αντιμετωπίσεις.Ηρωας δεν είναι αυτός που ξέρει να κλαίει αλλά αυτός που ξέρει να κρύβει κάθε δάκρυ πίσω από ένα χαμόγελο.

Αν η ζώη σ'έχει πληγώσει,αν η αγάπη σ'έχει προδώσει, γέλα κι εσύ όπως κι άλλοι.Η ζωή δεν είναι μεγάλη!!!! Κοίτα γύρω σου όλοι γελάνε τι νομίζεις;;; Αυτοί δεν πονάνε;;;)

Αν ποτέ σου 'ρχονται δάκρυα στα μάτια άστα να τρέξουν. Αλλά να θυμάσαι πως για τίποτα δεν αξίζει να κλαις γιατί το μόνο πράγμα που δεν διορθώνεται σ'αυτόν τον κόσμο είναι ο θάνατος.

Αν γνώριζα την λέξη που θα άγγιζε την ψυχή σου θα στην έλεγα συνέχεια μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου!!!

Απόψε το μόνο που με συντροφεύει είναι τ αστέρια. Εκεί μόνο μπορώ να ζωγραφίσω τις αόρατες γραμμές της μορφής σου!!! Αχ να ήξερες πόσο πολύ μου λείπεις ...

Όλες οι σκέψεις τελειώνουν μέ σένα, όλα μου τα όνειρα αρχίζουν από σένα,η φαντασία μου φωλιάζει το κορμί σου και η καρδία μου δεν ξεχνάει τη μορφή σου!!!

Κάποτε μπορεί να πάψω να σ' αγαπώ! Ποτέ όμως δε θα πάψω να αγαπώ τις μέρες που σ' αγαπούσα!!!

Αν ποτέ αποφασίσεις να με σκοτώσεις μην σημαδέψεις την καρδία μου γιατί εκεί μέσα υπάρχεις εσύ!!!

Αν σου πουν ότι πέθανα μην το πιστέψεις! Αν σου πουν ότι έπαψα να σ' αγαπώ τότε σίγουρα θα έχω πεθάνει!!!

Να με θυμάσαι πάντα μ' ένα χαμόγελο! Αν δακρύσεις θα ξέρω πως με ξέχασες!!!

Κοίταξα τα αστέρια και έλειπε ένα. Έψαξα να το βρω και βρήκα εσένα!!

Μια συμβουλή : «Να προσέχεις» Μια παράκληση: «Μην αλλάξεις» Μια ευχή: «Μη με ξεχάσεις» Ένα ψέμα: «Δεν σ' αγαπάω» Μια αλήθεια: «Μου λείπεις»

Όταν δακρύζεις εγώ κλαίω! Όταν πονάς εγώ πεθαίνω! Όταν γελάς εγώ πετάω . Όταν με χρειάζεσαι εγώ σε θέλω ...

Όταν οι αισθήσεις μου ταξιδεύουν βγάζουν εισιτήριο για το ομορφότερο μέρος του κόσμου: «Την αγκαλιά σου»

Κάθε ανατολή φέρνει μια ελπίδα. Κάθε δύση φέρνει μια ανάμνηση. Ανάμεσα σε δύση και ανατολή υπάρχουν ώρες χωρίς ζωή. Είναι οι ώρες που είσαι μακριά μου!!!

Άγγελοι κρατούν τον δρόμο για την αγκαλιά σου. Αστέρια ερωτεύτηκαν το άγγιγμα σου. Νεράιδες άκουσαν το κάλεσμα σου. Μάγισσες υποσχέθηκαν να με φέρουν κοντά σου!!!

Παίρνω την εικόνα σου, πάρε τη δική μου, να είμαι μες στη σκέψη σου να είσαι στη ψυχή μου. Παίρνω την ανάσα σου πάρε την πνοή μου, είσαι ότι αγάπησα, είσαι η ζωή μου!!!

Αν ποτέ κάποιος καταφέρει να χαράξει το όνομα σου με πάγο στον ήλιο τότε θα παραδεχτώ ότι κάποιος σ' αγαπάει περισσότερο από μένα!!!

Δώσε μου ένα δρόμο να περπατήσουν τα πάθη μου,γίνε ποτάμι να παρασύρεις τα λάθη μου ...να βρουν τη χώρα που στα όνειρα σου κρατάς!!!

Τα σημαντικότερα πράγματα για μένα στον κόσμο είναι τρία: Τα λουλούδια, τ' αστέρια και εσύ !
Τα λουλούδια για μία μέρα, τ' αστέρια για μια νύχτα και εσύ για πάντα!!!

Ποιο τραγούδι να σου πω που δε σε ξέρει , να είναι εκεί όταν γελάς και όταν φοβάσαι, να είναι εκεί όταν μεθάς και όταν λυπάσαι  και όταν βρίσκεσαι στις μοναξιάς τα μέρη! Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας, να μη μοιάζει με κανένα, να μη μοιάζει μ' όλα αυτά που αγαπάς!!!

Ρώτησα τον καθρέφτη μου γιατί κάθε φορά που σε σκέφτομαι δακρύζω.Κι εκείνος είπε: « όταν τα όνειρα δε χωράνε στα μάτια πέφτουν και γίνονται δάκρυα» Γι' αυτό μη με κάνεις ποτέ να δακρύσω και άσε με να ζήσω αυτό το όνειρο που ακούει στο όνομα σου μωράκι μου!!!

Είσαι το όνειρο που βλέπω κάθε μέρα! Είσαι ο θάνατος που θα με πάρει μια μέρα! Είσαι το φως που με βοηθάει να ζω! Ένα όμως δεν είσαι: «Δεν είσαι εδώ!!!»

Αν κρατήσεις 11 τριαντάφυλλα μπροστά σ' έναν καθρέφτη θα δεις τα 12 ωραιότερα πράγματα του κόσμου!!!

Θέλω να κλείσω τις ομορφότερες στιγμές μας σ' ένα μπουκάλι. Κάθε φορά που θα σου λείπω να τ' ανοίγεις να πίνεις και να μεθάς από ευτυχία!!!

Είναι το πάθος που με δένει με τη σάρκα σου και των φιλιών μας η αρμύρα που μεθάει και όταν αγγίζει πάνω μου η ανάσα σου, κάθε μου κύτταρο την ηδονή ζητάει!!!

Τα ωραιότερα λόγια μιας αγάπης κρύβονται πίσω από τη σιωπή ενός βλέμματος... Ο,τι δεν ακούγεται δε σημαίνει πως δεν υπάρχει...

Κοιτάω τις νύχτες συχνά τον ουρανό και τα άστρα ρωτάω αν θα σε ξαναδώ και ξέρεις τι λένε εκείνα καρδιά μου; Πως θα έρχεσαι μόνο στα όνειρά μου!!!

Ποτέ μη φυσάς στάχτες από καμμένες καρδιές γιατί θα μπουν στα μάτια σου και θα δακρύσεις...

Όταν κάποιος μουσικός καταφέρει να γράψει τον ήχο από ένα τριαντάφυλλο που πέφτει σε γυάλινο πάτωμα, τότε κι εγώ θα πάψω να σε σκέφτομαι...

Ίσως κάποτε πάψω να σ αγαπώ!!! Ποτέ όμως δεν θα πάψω να αγαπώ τις μέρες που σ'άγαπούσα..

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;