Αλάβαστρο


Μες στο βαθύ το κόκκινο της καρδιάς μου θα κλείσω
τις όμορφες πολύχρωμες στιγμές που μου χάρισες
και μακριά μου πια δε θα σ' αφήσω να πετάξεις
για να χαθείς στου ουρανού το απέραντο γαλάζιο.

Το αλαβάστρινο σώμα σου στα λευκά μου σεντόνια,
του πόθου μια γλυκιά θεική ευωδιά ανάβλυζε
κι όταν τα δυο κορμιά μας με πάθος ενωθήκαν,
ταξίδι μακριά σ' άγνωστες θάλασσες με ταξίδεψες.

Των φιλιών σου το νέκταρ γεύση γλυκιά έχει αφήσει
στάζοντας ακόμα από τα υγρά μου χείλη αδιάκοπα,
την ίδια στιγμή που ο καθρέπτης του μυαλού μου
έχει φυλακίσει για πάντα το καταγάλανο βλέμμα σου.


 Βαγγέλης Δ.

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;