Ταξιδιάρα ψυχή - Δε χωράς πουθενά (ΤΡΥΠΕΣ)

Αποτέλεσμα εικόνας για Ταξιδιάρα ψυχή
Ταξιδιάρα ψυχή
Λονδίνο, Aμστερνταμ ή Βερολίνο,
έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας.
Όσα κι αν έχω δανεικά πια δε σου δίνω,
να κανείς βόλτες με το μάτζικ μπας. (δις)
Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.
θα ψωνιστώ και κάποιο βράδυ,
ο,τι έχω μέσα μου για σένα θα το σβήσω,
Είναι μονόδρομος ο δρόμος που 'χεις πάρει,
και δε σε βλέπω να γυρίζεις πίσω. (δις)
Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.
Λονδίνο, Άμστερνταμ και Βερολίνο,
έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας.
Όσα κι αν έχω δανεικά πια δε σου δίνω,
να κανείς βόλτες με το μάτζικ μπας. (δις)
Ταξιδιάρα ψυχή,
κι αν θέλω δίπλα σου είναι δύσκολο να μένω,
Καιρός να δω τη δικιά μου ζωή,
σ' αυτό το ταξίδι δε θα σε περιμένω.

The image “http://www.softlab.ntua.gr/~pbour/images/greek/trypes/photo1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
Δεν χωράς πουθενά
Aν δε χωράς μέσα σε μι' άθλια πατρίδα
Aν δε σου φτάνει μια ελπίδα τυφλή (δις )
Aν δε χώρας μέσα σε μια ονειροπαγίδα
Aν δε χωράς σε μι' αγκαλιά φυλακή
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
δεν χώρας πουθενά δεν χώρας πουθενά
ΡΕΦΡAΙΝ
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
δεν χώρας πουθενά πουθενά πουθενα
Aν δε χωράς μέσα σ' εν' άνοστο αστείο
Aν δε σου φτάνει μια σκληρή προσευχή (δις)
Aν δε χώρας μέσα σ' εν' άψυχο πορνείο
Aν δε χώρας σ' ένα σπασμένο κορμί
ΡΕΦΡAΙΝ – (δις)
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
παντού περισσεύεις και παντού ξεψυχάς
Τότε τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα
δεν χώρας πουθενά πουθενά πουθενά

Σχόλια

Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;