Αφροδίτη



Να το πιστέψω δε μπορώ, γι αυτό και τ' αποκλείω 
πως μακρυά μου έφυγες χωρις να μ' αγαπήσεις 
και στο λιμάνι στέκομαι σαν έρχεται το πλοίο,
μέσα στο πλήθος προσπαθώ να δω μήπως γυρίσεις.


Το γαλανό το χρώμα των ματιών σου να δω πάλι 
και το ξανθό κυμάτισμα στα ξέπλεκα μαλλιά σου,
πεντάμορφη Αφροδίτη στη θερμή σου αγκάλη,
κόκκινα ροδοπέταλα  στα χείλη τα φιλιά σου.


Αλλο ένα πλοίο έρχεται και στο λιμάνι τρέχω
κι όσοι γνωρίζουν τον καημό, θα μου περάσει λένε,
μη μένεις άλλο μακρυά, γλυκιά μου δεν αντέχω,
τα μάτια μου δε σταματούν ποτέ για σέ να κλαίνε.


Κάθε αναδημοσίευση ολική η μερική σε άλλο ιστότοπο θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά με αναφορά πηγής στο site μου και σύνδεσμο (link) στο άρθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λόγια σοφά ... σκέψεις σοφών ανθρώπων

Αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής!!! (Λόγια Αγάπης)

Έχεις ακούσει για το βιβλίο της ζωής του κάθε ανθρώπου;